20 Aralık 2013 Cuma

Acı Kahve Pantolon Yapımı

Burda dergisi 2012 Ağustos sayısı, model: 125 siyaha yakın kahve rengi pantolon diktim.

Resmi dergiden çektim.
Burdanın sitesinde sadece altta gördüğünüz çizimi bulabildim.


38 beden dikip, penslerini 36 beden olarak kapatmama rağmen beli baya bol oldu 36 dikseymişim iyi olurmuş. Çok belli değil fotoda ama dikkatli bakarsanız penslerde 2 sıra teğel var hem 36 hem 38 bedene ait. bitmiş hali çok güzel oldu bence
Öndeki pilisini teğelledim.

Cepler genelde benim için kabus oluyor. Yerine oturtmak yüzünü çevirip olmuş mu diye 10 kez bakmak bir de bunun fermuarı da yandan olduğu için cepler falan baya bir kafa karışıklığı yaratıyor.
Öndeki süs düğmeleri de çıpa modelli seçtim. kemer kısmını da yukarıda gördüğünüz 24 ve 25 numaralı ön ve arka pervazları da içe katlayarak diktim, onu resimlememişim ):

İşte bitmiş hali. nasıl olmuş becerebilmiş miyim sizce?

1 yorum: